Márti, a chatrobot segít megismerni a Mátravasút múltját és jelenét

Gyöngyi és Szilvi gőzmozdonyok után egy új „kolléganő” is erősíti a kisvasút csapatát, az Egererdő Zrt.-nél – hívja fel az utasok figyelmét az erdőgazdaság. Márti nem jármű, de nem is egy hús-vér ember, hanem egy chatelő robot, aki a virtuális utastájékoztatásban segít, nem máshol, mint a Mátravasúton.

A vasút nevével összecsengő női névre, Mártira rákeresve a Facebook közösségi oldalon, vagy a Messenger alkalmazásban, egy kedves női arc jelenik meg. A gyakori kérdések megválaszolása mellett, jól ismeri a Mátravasút múltját, pályaszakaszait, járműveit, de természetesen az aktuális díjszabásban és menetrendben is naprakész.

A chatbot ötlete a Mátravasutat kedvelő baráti kör tagjainak fejéből pattant ki. A fiatalok más nagy cégek példáját követve, 2020 október óta fejlesztik, tanítják a virtuális profilt, hogy minél hasznosabb és a nap 24 órájában elérhető segítsége legyen az utasoknak.

“Kérjük a kisvasút barátokat, hogy tetszikeljék, majd teszteljék velünk Mártit! Ha jól beválik a fejlesztés, a Szilvásváradi és a Felsőtárkányi Állami Erdei Vasúton is hasonló virtuális asszisztensek fognak munkába állni” – tolmácsolja kérését az Egererdő Zrt. Facebook-oldalán

A Márti Mátravasút Facebook-oldal ITT érhető el>>>

 

 

Tetszik!
Facebook

Ezek még érdekelhetik: